• Wpisów:222
  • Średnio co: 7 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 14:02
  • Licznik odwiedzin:10 222 / 1606 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej !
Pamięta mnie tu ktoś jeszcze ?
Nawet nwm co ja tu jeszcze robię ..

Ale postanowiłam napisać ^^

Mam dla was kilka moich filmików z YT
tak wiem nie są idealne ale co tam :

Dobra , jeśli ci sie któryś z filmików podobał to zapraszam na mój kanał YT : Love_Majeczka



PA ;*
 

 
Hej !
Znowu długo mnie nie było ;/

Chciałam tylko zaprosić was na mój kanał na YT
Love_Majeczka

Nagrywam tam game play'e z Moviestarplanet jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam LICZĘ NA SUBA hihi ^^

To na tyle pa .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej co tam u was u mnie już od 26 stycznia zaczynają się ferie a u was kiedy ? a może już odpoczywacie sobie w domku ?

Mam dla was filmik Śnieżynka#3 ZAPRASZAM !

PA
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej Lubicie simsy ??

Mam dla was filmik


Pa.
 

 
Cześć , przed chwilą skończyłam ogl. jeden z filmików
Banshee , pewnie już jego oglądaliście ale jeśli nie o zapraszam :

Pa .
 

 
Hej !
Nie było nie trochę ;/

No sorry ale musiałam się uczyć -.-

Mam dla was nowy odcinek śnieżynki ;*

Piszcie w komach czy się podoba .
 

 
Hej!
Pojawił się nowy sezon zobaczcie ...




Podoba wam się ??
Piszcie w komach pa;*
 

 
Heej !
To znowu ja
Już 3 post w jeden dzień O.o

To będzie krótki post , mam dla was film .

























Jest to jeden z odcinków Ciastka które kręci Banshee , kojarzycie ?

Proszę filmik :

Jest to ostatni filmik ciastka .
Ciekawe co będzie w następnym sezonie ??

Pa ;*
P.S. Jeśli wam się spodobał post to czy chcecie żebym co tydzień dawała filmik Zuzi ??
Jeśli tak piszcie w komach .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej ! ZNOWU : )

Nudzi mi się więc dodaje kolejny post

Mam dla was zabawę ...

NOMINACJE !

ZASADY :
1.Odpowiedz na wszystkie pytania .
2.Nominuj przynajmniej 2 osoby .

PYTANIA :

1. Jak masz na imię ?
2. Ile masz lat ?
3. Chce ci się wracać do szkoły ? ;3
4. Ulub. sport ?
5. Lubisz Banshee ?
6. Ulub. danie ?
7. Ulub. napój ? ;D
8. McDonald vs KFC ?
9. Lubisz MH ?
10. Lubisz VIOLETTE ?
11. Chcesz już kończyć ?
12. Jeszcze nie koniec c;
13. Czy lubisz mój blog ? O.o
14. Emm. Nwm co wymyślić więc koniec .
15. PA ;*

NOMINUJĘ :
TYCH CO CHCĄ ; )

PAA

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hejka !
Co tam u was ??

Ja niedawno wróciłam z miasta i postanowiłam wejść
na bloga xd .

Mam kilka fotek MH z netu , łapcie foty :







To tyle fotek .
Nie wiem czy kiedyś wam już pisałam ale jeśli byście chcieli ze mną popisać to jest to możliwe jeśli gracie w MovieStarPlanet .
To jest mój nick : ♥♥Love_Majeczka♥♥ ( serca robi się alt z lewej strony + 3 z prawej strony )

Jeśli mnie zaprosicie do znajomych to piszcie od razu , że czytacie mojego bloga . Bo dosyć często zapraszają mnie hackerzy ;/ .

To na tyle pa ;*
+ nutka na dziś :
  • awatar Scusa, ma ti chiamo amore ♡: Piosenki nigdy nie słyszałam, przyznaję, ale już mi się podoba . ;) Swoją drogą sama bym pojechała do miasta, ale jest tak brzydka pogoda, że nawet nosa z domu nie chce się wytykać. Pozdrawiam. ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej !

Okey , w poprzednim wpisie poprosiłam was abyście napisali mi w komach o czym mam prowadzić dalej bloga .
Najwięcej kom padło na Monster High .

Więc kolejne posty będą o Monster High , nie wiem czy będę jak kiedyś robiła fotki swoim lalkom .
Teraz moje panny siedzą w pudłach i czekają na leprze dni . Przyznam że wczoraj jak byłam na pingerze to patrzyłam na te wasze laleczki i zachciało mi się wrócić do lalkarstwa , więc wyjęłam
swoje . Popatrzyłam na nie i z powrotem schowałam ;/
Nie wiem czy kiedyś wrócę do tego aby robić im zdjęcia i cieszyć się z nich że są ...
Trochę się rozpisałam heh .
Tak więc jak już napisałam mój blog będzie o MH .

Do zobaczenia !
 

 
Cześć .
Odkąd wróciłam nie mam wcale komentarzy ;/
Odwiedziny też prawie stoją w miejscu

Teraz proszę was żebyście zdecydowali o czym mam pisać na blogu :

- Monster High
- Violetta
-Moda

Odpowiedz dajcie w komach prosze ^^ .









Pa.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Hej !
Byłam dzisiaj w chińczyku i kupiłam sobie 2 fake plug . Za jeden dałam 3 zł niby tanio ale , gdy założyłam jeden na ucho rozpadł mi się xd.
Za to drugi jest dobry .

Macie zdj :





To na tyle pa ;*
 

 
Witam ;3

Uroczyście ogłaszam że wracam na bloga !!!

Może niekurzy się cieszą xD .

Macie kilka fotek :






~Modnisiaa♥
 

 
Hejka !
Postanowiłam wejść w sylwestra heh ..

Nie to nie to co myślicie nie powróciłam na stałe przynajmniej na razie ale myślę o tym xD .

Aczkolwiek na pewno nie będę pisała o lalkach nie to już nie dla mnie

Zmieniłam się ..


Macie fotke lalek żeby nie było że tag zaśmiecam .



+
to ♥


A i bym zapomniała xDD

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !
I WESOŁEGO SYLWESTRA !

Pa.
 

 
Hej . Pamiętacie mnie jeszcze ? xd
Trochę zaniedbałam bloga ...

Po prostu nie mam już weny jak kiedyś . Dziś postanowiłam wejść i trochę powspominać . Ale trochę mnie zaskoczyliście ja nie pisałam 69 dni a tu 2 669 wejść ! I ostatni komentarz wczoraj !!! Nie no nie spodziewałam się . Z tego powodu postanowiłam napisać

Jestem przeszczśliwa ale nie wracam do blogowania . To już chyba nie dla mnie . PRZEPRASZAM I ŻEGNAJCIE !


P.S. Może jeszcze kiedyś tu wrócę ale nie za szybko i na pewno nie będzie to blog o lalkach MH czy LPS .
  • awatar RainbowxD: Szkoda, że już nie będziesz pisać :C. Żegnaj, życzę szczęścia w życiu.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej !
W końcu wymarzone 2 000 odwiedzin .
Dzięki wszystkim , za pomoc bo bez was nie miała bym tylu wejść .


 

 
Heej <3
Mam dla was swoją LPS-ową whistlę :
1. Jamnik


2. Kotek <33


3.Koń


4. Sarenka



5.Spaniel



6.Chart


7.Collie



To wszystko z mojej whistly . Pa.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
heej <3

Mam dla was fotki moich pet shopów , a więc oto mój 1 pet shop :

Jest to belnardyn .
2.

Pelikan , którym jeszcze nigdy jakoś nie miałam okazji się pobawić O.O
3.

York , którym też się jakoś za dużo nie interesowałam ...
4.
5 i 6.

7.

8.

9.

10.

11.
12.

14.

15.

16.

17.

18.
I mój nowy pet shop ...





















Nazywa się Julian

Okey , spadam . Pa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Hej , fotki jeżyka dodam jutro , leń .
Mam do was pytanie czy chcecie fotki moich wszystkich LPS ??

Pisać w komach .
Do jutra
+ bonus
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej ;*


Mam dla was wiadomość , wczoraj kupiłam sb nowego pet shopa , jest to jeż . W następnym wpisie dodam jego fotkę . Pa
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Heej !

Co tam słychać ?
U mnie ok . Byłam wczoraj w Smyku ale nie kupiłam pet shopów , ponieważ były same 3 paki które kosztowały 60 zł -.-

Ale dzisiaj może odzyskam swojego dawnego pet shopa króliczka , którego oddałam mojej kol. w zamian że podarowała buty dla mojej Clawdeen .

Króliczek wyglądał o tak :


Miałam wam powiedzieć jakie były monsterki , a więc :
Frankie Stein 1600 - 100 zł
Spectra Vondergeist Picture day - 140 zł
Honey Swamp - 150 zł
Catty Noir - 120 zł
To na tyle Pa
 

 
Heej !
Byłam w Tesco wróciłam ok. godziny 12 -.-
Bez nowego LPS , ponieważ już oczywiście wszystkie najtańsze musieli wykupić -.-
Ale była tam karteczka , ze CHWILOWO nie ma czyli może za jakiś tydzień będzie
Jadę dziś też do centrum handlowego , do KFC i może ubłagam mamę żebyśmy zaszły do smyka ^^ może orientujecie się ile tam kosztują pet shopy ???
Proszę o pilną odpowiedz jeśli ktoś wie bo jadę tak ok. 18
Oczywiście powiem po ile i jakie są tam lalki MH
xd .

Ja spadam pa

P.S. Mam identyczna pandę co na fotce (zdjęcie nie moje ).
  • awatar RainbowxD: Hmm, dokładnie nie wiem, ale pewnie gdzieś tak do 20 złotych. Ja też planuję sobie kupić nową figurkę ;3.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej !
Co tam ?
Właśnie sprawdzałam ile jest stopni w cieniu ..
28 !!!

Miałam zrobić plener ale nie zrobię zbyt gorąco .
Potem jadę z mamą do Tesco !!!
Nie nie po lalkę skończyłam z tym ...
Bardzo chcę pet shopa a konkretnie podobnego do tego na zdjęciu po nieżej

Pa.
  • awatar RainbowxD: Ten LPS jest unikatem, w sklepie już go nie znajdziesz :c. Można go znaleźć jedynie na Allegro lub eBay'u.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Heej !
Przepraszam , że wczoraj nie dodałam wpisu o 17 ale pojechałam z rodzicami na rowery .
Okey , a więc wygrała Clawdeen Wolf !!!


Pa.
 

 
Heej !

Co tam słychać ??
U mnie ok , jest piękna pogoda . Dzisiaj po kościele byłam z tatą zobaczyć listę z kim będę w klasie i w jakiej w ogóle będę . Ponieważ po wakacjach wybieram się do gimnazjum .

I nic się nie zmieniło dalej będę w klasie C

I będę ze swoją przyjaciółką !!
Wszystkich nas będzie 26 to tak w sam raz .
Tym razem to dziewczyn jest więcej bo 16 a chłopaków 10 .

Dobra nie zanudzam ...

W sprawie sondy , jeszcze poczekam bo jak na razie wygrywa Clawdeen Wolf .
Czekam do godziny 17 .

Pa .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Heeej <3

Mam dla was sondę z serii 13 życzeń .
Kto lepszy ? Ja stawiam na Clawdeen Wolf , a wy ?
 

 
Wracam <3

Nie było mnie tu trochę czasu , ale najważniejsze że już jestem
Widzę , że mam 1 839 wejść , jak myślicie dociągniemy dziś do 1 850 ??

Mam nadzieję . Dobra ja spadam .
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Hej , kochani chciałam wam podziękować za te 1 800 wejść jesteście super :3 .
Na razie jeszcze nie wracam do pisania .
Pa
 

 
Hej , zawieszam bloga .
Znowu brak weny ...
Nie wiem czy jeszcze tu wrócę , jak na razie panny znalazły się w pudełku ...